If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Не е дизел бензин Алфа GT, за първа година я карам зимата и не и знам номерата още.
---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:47 ----------
То това със загряването не притеснява чак толкова, защото не прегрява в крайна сметка, оборотите ме притесняват повече.
---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:50 ----------
Въпроса ми е дали е възможно от повреден термостат или темп. датчик да става това?
Това не е нормално нито за бензинка, нито за дизел. Бензинка на градско трябва да загрее за около 5мин до около 70градуса и да духне доста здраво парното. Дизелът(говоря за JTD) ще стигне около 50 градуса и парното ще духа компромисно. Дали е само термостат е трудно да се каже дистанционно.
Това не е нормално нито за бензинка, нито за дизел. Бензинка на градско трябва да загрее за около 5мин до около 70градуса и да духне доста здраво парното. Дизелът(говоря за JTD) ще стигне около 50 градуса и парното ще духа компромисно. Дали е само термостат е трудно да се каже дистанционно.
Точно, до 10 минути трябва да е отлепила стрелката при дизела с нормално каране, после вдига бързо. Като се качите пуснете климатика да духа леко студено към стъклата примерно за да не се запотяват, така заграва и по-бързо. Като стигне 70 градуса си пуснете топлото и не го надувайте на макс, файда няма докато не качи 90.
Бензина е друга бира - там до 5мин трябва да е загряла колата.
Comment